Підвищення кваліфікації працівників Національної поліції України: відповідність потребам практичної діяльності

З 16 червня по 10 серпня на базі Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ проходили навчальні заняття зі спеціалізації працівників підрозділів карного розшуку та ОАЗОР НПУ.

За підсумками навчання слухачі курсів мали можливість дати оцінку певним складовим свого навчального процесу.

Так, якістю занять на курсах задоволені майже 63% слухачів (сумарна кількість відповідей «цілком задоволений» та «скоріше задоволений»), 29% респондентів, навпаки, не задоволені якістю курсів підвищення кваліфікації (сумарна кількість відповідей «скоріше не задоволений» та «зовсім не задоволений»). Див. рис. 1.

Рівень задоволеності якістю занять на курсах підвищення кваліфікації
Рис. 1. Рівень задоволеності якістю занять на курсах підвищення кваліфікації, %

Щодо рівня задоволеності окремими аспектами навчання, то найбільш позитивно було оцінено якість викладання – 54,3%, технічну оснащеність навчального процесу – 54,3% та можливість для додаткових консультацій з викладачами – 57,1%. Більш низьку оцінку отримали показники «наочність у вивченні дисциплін» – 40,0% «зміст курсів навчальних дисциплін» – 34,3%. Не задоволені слухачі зв’язком теоретичної складової занять із практикою та зручністю розкладу – відповідно 20,0% та 14,3% відповідей (рис. 2).

Рівень задоволеності окремими аспектами навчання
Рис. 2. Рівень задоволеності окремими аспектами навчання, %

Серед курсів, які викладались слухачам протягом майже двох місяців, з точки зору корисності для практичної діяльності, були згадані насамперед такі: «Вогнева підготовка» і «Тактична підготовка» – по 85,7%; «Антикорупційне законодавство» – 82,8%; «Поліцейські операції: загальні положення, підготовка та проведення операцій», «Толерантність та недискримінація в роботі поліцейського», «Ефективна комунікація», «Професійна етика»; «Основи кваліфікації адміністративних та кримінальних правопорушень (диференціація злочинів та об’єктом посягання)», «Впровадження інноваційних технологій пошуку в процесі ідентифікації особи» – по 80,0%.

На запитання «Що саме Вам сподобалось у навчанні на курсах з підвищення кваліфікації?» відповіді респондентів з максимальними кількісними показниками мали відношення до таких аспектів – дискусії на заняттях – 60,0%; ставлення викладачів до слухачів – 42,9%; досвідченість та кваліфікація викладачів – 37,1% (див. рис. 3).

Розподіл відповідей на запитання «Що саме Вам сподобалось у навчанні на курсах з підвищення кваліфікації?»
Рис. 3. Розподіл відповідей на запитання «Що саме Вам сподобалось у навчанні на курсах з підвищення кваліфікації?»%

1 514