У ДДУВС відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми формування громадянського суспільства: доба нестійкої інституційності»

Новини університету

Вже одинадцятий рік поспіль кафедра гуманітарних дисциплін та психології поліцейської діяльності ННІ права та підготовки фахівців для підрозділів Національної поліції проводить конференцію за актуальною темою «Проблеми формування громадянського суспільства». Цього року науковий захід зосередився на добі нестійкої інституційності, обумовленої війною.

Конференція об’єднала понад 100 науковців із 18 регіонів України, а також колег зі Словацької республіки. Модератором дискусії виступив завідувач кафедри гуманітарних дисциплін та психології поліцейської діяльності ДДУВС Кирило Недря.

Відкрила захід та привітала учасників проректорка навчального закладу Лариса Наливайко.

«В умовах війни саме громадянське суспільство, його цінності та ідеали є тим дороговказом, що має вести нас до Перемоги. І саме наукова оцінка сучасних процесів, як і відповідні рекомендації, теж є зброєю перемоги в наших руках!», – зазначила Лариса Романівна.

Свої виступи у рамках конференції презентували: Президент Європейського інституту безперервної освіти, Голова асоціації піротехніків Словацької республіки Йозеф Затко; професор кафедри спеціальної педагогіки Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди Ірина Трубавіна; професор кафедри психології Університету митної справи та фінансів Іван Батраченко та інші відомі дослідники, педагоги, психологи, юристи, соціологи, історики.

Цікавими були доповіді доцента кафедри соціології Дніпровського національного університету ім. О. Гончара Олесі Гудзенко та експертки ТОВ «Соціальний консалтинг Параграф» Катерини Познанської, що стосувалися останніх соціологічних досліджень.

За результатами Всеукраїнської науково-практичної конференції вироблено змістовні рекомендації щодо удосконалення як політичних підходів до становлення національної айдентики та утвердження ідеалів громадянського суспільства, так і педагогічних, соціокультурних практик.

 

 


419