АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ КАФЕДРИ АНАЛІТИЧНОЇ ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ про результати анкетування представників академічної спільноти

Без рубрики

Мета опитування – є дослідження академічної спільноти щодо отримання об’єктивного зворотного зв’язку та підвищення якості освітнього процесу освітньої програми «Економічна аналітика та захист економіки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та освітньої програми «Економіка» початковий (короткий цикл) рівня вищої освіти спеціальності 051 «Економіка».

Опитування проводилося шляхом online-анкетування анонімно та на добровільних засадах.

В опитуванні зв’яли участь п’ять представників академічної спільноти, було запропоновано три розділи які складались з 30 запитань, які необхідно було оцінити за п’ятибальною шкалою (1-5), де: «1» – незадовільно, «5» – відмінно.

В першому розділі досліджувались головні напрями співпраці між академічною спільнотою та ДДУВС.


Рис. 1. Головні напрями співпраці між академічною спільнотою та ДДУВС

За результатами дослідження встановлено, що основні напрямами співпраці, визначено «Розробка, моніторинг, періодичний перегляд освітніх програм спеціальностей та їх зміст», «Оцінювання якості наукової роботи та можливість участі здобувачів вищої освіти у академічній мобільності, наукових проектах, конференціях, публікаціях».

В другому розділі досліджувались основні навички на сучасному ринку праці, якими необхідно володіти здобувачам вищої освіти


Рис. 2. Необхідні навички на сучасному ринку праці

За результатами досліджено встановлено, що найбільш необхідними навичками на сучасному ринку праці визначено «Гнучкість, адаптивність», «Особисті комунікативні якості», «Здатність працювати у команді», «Вміння швидко навчатись», «Розуміння як застосовувати теоретичні та набуті практичні навички», «Зацікавленість в роботі».

В третьому розділі досліджувались напрямами вдосконалення рівня підготовки здобувачів вищої освіти.

За результатами анкетування визначено, що головними напрямами вдосконалення рівня підготовки студентів «Проведення занять в установах, підприємствах, організаціях», «Використання різних форм проведення занять (індивідуальні роботи, ділові та рольові ігри, «мозкові штурми», тощо)», «Реальна участь на практиці у виконанні виробничих питань», «Залучення до занять практичних працівників за напрямами».


Рис. 3. Напрями вдосконалення рівня підготовки здобувачів вищої освіти

ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

Результати опитування академічної спільноти щодо якості освітнього процесу освітньої програми «Економічна аналітика та захист економіки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та освітньої програми «Економіка» початковий (короткий цикл) рівня вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» свідчать, що:

 основні напрямами співпраці, визначено «Розробка, моніторинг, періодичний перегляд освітніх програм спеціальностей та їх зміст», «Оцінювання якості наукової роботи та можливість участі здобувачів вищої освіти у академічній мобільності, наукових проектах, конференціях, публікаціях;

 найбільш необхідними навичками на сучасному ринку праці визначено «Гнучкість, адаптивність», «Особисті комунікативні якості», «Здатність працювати у команді», «Вміння швидко навчатись», «Розуміння як застосовувати теоретичні та набуті практичні навички», «Зацікавленість в роботі»;

 головними напрямами вдосконалення рівня підготовки студентів «Проведення занять в установах, підприємствах, організаціях», «Використання різних форм проведення занять (індивідуальні роботи, ділові та рольові ігри, «мозкові штурми», тощо)», «Реальна участь на практиці у виконанні виробничих питань», «Залучення до занять практичних працівників за напрямами».

Отже, за результатами анкетування цілі та програмні результати навчання освітньої програми «Економічна аналітика та захист економіки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та освітньої програми «Економіка» початковий (короткий цикл) рівня вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» в ДДУВС для підготовки здобувачів вищої освіти рівня молодший бакалавр/бакалавр визначено як такі, що в цілому відповідають сучасним вимогам.


144