У Дніпропетровському державному університеті внутрішніх справ відбувся психологічний тренінг на тему «Самодисципліна та самоорганізація. Формування навичок самоорганізації свого вільного часу». Його мета – підтримати та розвантажити курсантів-першокурсників після напружених тижнів табірного збору.
Підготували та провели заняття фахівці відділення психологічного забезпечення відділу кадрового забезпечення ДДУВС. Разом із курсантами обговорили процес формування внутрішньої мотивації, розбиралися, як підтримувати мотивацію у складних умовах воєнного часу. Психологи надали дієві поради, як навчитися усвідомлювати свій емоційний стан і вчасно реагувати на потреби.
«На період табірного збору курсанти потрапляють у такі умови, коли увесь розпорядок дня сформовано «згори». Важливо, аби у цей момент вони чітко визначилися з причинами та факторами, які мотивують їх навчатися саме у цьому виші, а також опанували ази самоорганізації. Адже усі ми переконані, що прекрасно здатні все контролювати, а насправді навіть не помічаємо, як недоцільно можемо витрачати вільний час», – зазначає фахівчиня відділення психологічного забезпечення Ганна Мглинець.
Табірний збір є своєрідним «вступом» до професії поліцейського, це досить насичений і напружений період для нових здобувачів. Тож, окрім самої лекції, для курсантів підготували і кілька психологічних вправ, спрямованих на розвантаження та формування командного духу. Серед них, зокрема, «Мийка» та «Тропічний дощ», а також вправа на ідентифікацію емоційного інтелекту.
«Тут ми вчимося аналізувати та оцінювати власний рівень інтелектуальних здібностей, емоційної стійкості, соціальної компетентності тощо. Це допомогає виявити прогалини та сфокусуватися на них безпосередньо під час навчання. А от у «Мийці» здобувачі по черзі проходять крізь людський стрій, де кожен з учасників ніби тактильно знімає з тебе негатив», – розповідає психологиня.
Такі тренінги – невід’ємна складова освітнього процесу у Дніпропетровському державному університеті внутрішніх справ. Дбати про психічне здоров’я, вміти правильно долати стреси та кризові ситуації систематично вчаться не лише здобувачі, а й викладацький склад навчального закладу.
— 252