У ДДУВС розпочався дводенний тренінг для працівників Національної поліції Дніпропетровської області, присвячений особливостям взаємодії з дітьми, які стали потерпілими або свідками правопорушень, а також тими, хто сам вчинив кримінальні правопорушення.
Тренінг проведено за сприяння Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в Україні та фінансової підтримки Уряду Данії. Співорганізаторами виступили благодійний фонд «Слов’янське серце» та Ювенальна поліція України.
Захід відкрили перший проректор ДДУВС Ігор Магдаліна та помічник ректора з гендерних питань, доктор юридичних наук, професор, Заслужений юрист України Лариса Наливайко.
Темою тренінгу стала «Особливості взаємодії поліцейських з дітьми за методикою «Зелена кімната» та моделлю «Барнахус», зокрема в умовах воєнного стану».
Мета заходу – підвищення рівня обізнаності та професійної компетентності правоохоронців щодо методик роботи з дітьми за моделлю «Барнахус» та в умовах «Зеленої кімнати», зокрема в умовах воєнного стану.
Учасниками тренінгу стали поліцейські відділів ювенальної превенції та слідчі, уповноважені на розслідування кримінальних правопорушень за участю дітей.
Програма тренінгу передбачає ознайомлення з національними та міжнародними стандартами захисту прав дитини, практиками дитиноцентричного підходу, алгоритмами проведення опитувань і допитів дітей з урахуванням вікових та психологічних особливостей, а також моделлю надання першої психологічної допомоги постраждалим.
Тренерами заходу стали:
• Аліна Гаркуша — доцентка кафедри кримінального процесу ДДУВС, кандидатка юридичних наук, доцентка, майорка поліції;
• Оксана Дон — психологиня, арттерапевтка, експертка Ізраїльської коаліції травми, координаторка роботи з дітьми та підлітками ГО «Кризова психологічна допомога м. Дніпра та області».
Упродовж тренінгу заплановано проведення серії теоретичних і практичних занять, інтерактивних вправ, кейс-аналізів, симуляційних тренувань та рефлексій. Серед тем — особливості психоемоційного стану дітей, які пережили насильство, роль психолога в роботі з травмованими дітьми, дитиноцентричний підхід у діяльності поліцейських, а також практика відновного правосуддя за участі неповнолітніх.
— 39