Фахівці відділення психологічного забезпечення ДДУВС проводять заходи психологічного супроводу для першокурсників, спрямовані на полегшення адаптації до навчання в умовах закладу вищої освіти.
Першим етапом роботи психологів стало вивчення психоемоційного стану курсантів. У межах табірного збору психологиня Анжеліка Мороз провела комплексне психодіагностичне дослідження, аби оцінити психологічний стан першокурсників і допомогти їм адаптуватися до нових умов. Учасники дізналися про особливості адаптаційного періоду, прояви дезадаптації та способи їх подолання. Результати дослідження дозволять фахівцям організувати індивідуальну та групову психопрофілактичну роботу.
Курсанти отримали пам’ятки з порадами щодо адаптації до навчання та служби в умовах воєнного стану. Вони містять вправи для стабілізації психоемоційного стану, рекомендації з надання психологічної допомоги іншим і корисну інформацію.
Крім того, для першокурсників провели інформаційно-мотиваційне заняття на тему «Формування навичок самоорганізації та управління вільним часом». Захід був спрямований на розвиток умінь ефективно планувати час, виховання самодисципліни та формування навичок самоорганізації. Використовувалися відеоматеріали, приклади з роботи практичних підрозділів поліції та інтерактивні вправи. Особливу увагу приділили зв’язку між самодисципліною та майбутньою службою в Національній поліції України.
Психологиня ДДУВС Дар’я Артеменко зазначила: «Ознайомлення курсантів із темами самоорганізації, самодисципліни та управління часом сприяє не лише адаптації до навчання й побуту, а й формуванню професійних якостей для майбутньої служби».
Завідувач відділення психологічного забезпечення Сергій Вишневський підкреслив, що розвиток навичок самодисципліни та самоорганізації є ключовим для професійного становлення курсантів. Такі заняття виховують активну життєву позицію, відповідальність і вміння ефективно діяти в умовах обмеженого часу.
— 57