У межах проведення Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» для ліцеїстів організовано модельне судове засідання.

Захід проведено кафедрою адміністративного права і процесу ННІ підготовки фахівців для підрозділів превентивної діяльності НПУ спільно з відділенням організації підвищення кваліфікації та спеціалізації Інституту післядипломної освіти та заочного навчання ДДУВС.
Вихованці Дніпровського ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання МВС ім. О. Гостіщева протягом декількох місяців знайомилися з видами домашнього насильства, причинами його виникнення та формами прояву, а також зі специфікою роботи поліцейських під час реагування на домашнє насильство і способами його припинення.
Ліцеїсти в межах проведення Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» взяли участь у підсумковому занятті — модельному судовому засіданні за участі судді Самарського районного суду м. Дніпра, кандидата юридичних наук, доцента В’ячеслава Гаркуші та старшого викладача кафедри адміністративного права і процесу Миколи Репана.
Предметом розгляду стала модельна судова справа про адміністративне правопорушення, передбачене статтею 173-2 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» (вчинення домашнього насильства), яку підготували дільничні офіцери поліції, що проходять навчання за програмою спеціалізації на базі відділення організації підвищення кваліфікації та спеціалізації Інституту післядипломної освіти та заочного навчання.
В’ячеслав Гаркуша ознайомив ліцеїстів із професією, розповів про склад суду та ролі учасників судового процесу, поінформував про різноманітність справ, які доводилося розглядати за час його роботи. Ліцеїсти брали участь у модельному засіданні в ролі свідків, кривдників та потерпілих, відпрацьовуючи розроблений раніше сценарій.
Учні отримали нові знання, ознайомилися з аспектами судового розгляду справ про адміністративні правопорушення, пов’язані з домашнім насильством, дізналися, чим відрізняються «насильство» та «конфлікт». Крім того, увагу вихованців акцентовано на тому, що дитина вважається постраждалою від домашнього насильства навіть тоді, коли є лише його свідком.

Подібний формат формує у ліцеїстів уявлення про роботу суду і про професію судді.
— 52
