«Домашнє насильство та насильство за ознакою статі: як розпізнати та як реагувати»

Новини університету

Інтерактивний тренінг у ДДУВС проведено у межах щорічної Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства».

Інтерактивний тренінг «Домашнє насильство та насильство за ознакою статі: як розпізнати та як реагувати» організовано та проведено Дніпровським державним університетом внутрішніх справ спільно з представниками Дніпровського міського центру соціальних служб.

З вітальними словами до учасників заходу звернулася помічниця ректора державного університету з гендерних питань, докторка юридичних наук, професорка, Заслужений юрист України Лариса Наливайко.

Основною метою заходу було підвищення обізнаності здобувачів вищої освіти щодо проявів домашнього насильства та насильства за ознакою статі, формування навичок своєчасного розпізнавання таких ситуацій та відпрацювання алгоритмів правильної та безпечної реакції за участю відповідних служб.

Спікерами заходу виступили керівниця Спеціалізованої служби первинного соціально-психологічного консультування осіб, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі Дніпровського міського центру соціальних служб Віта Волкова та провідна фахівчиня з соціальної роботи Спеціалізованої служби первинного соціально-психологічного консультування осіб, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі Дніпровського міського центру соціальних служб Марина Сердюк.

В оффлайн-форматі до тренінгу долучилась представниця ДДУВС – старший науковий співробітник Навчально-наукової лабораторії дослідження проблем забезпечення прав осіб, які постраждали від війни, кандидатка юридичних наук, доцентка Цагік Оганісян.

Під час тренінгу було розглянуто поняття та форми домашнього насильства та насильства за ознакою статі, типові ознаки та ситуації ризику, психологічні особливості поведінки постраждалих, алгоритм їх дій і порядок звернення до поліції та соціальних служб. Особливу увагу приділено ролі спеціалізованих служб підтримки, механізмам міжвідомчої взаємодії та важливості професійної й етичної комунікації працівників, які залучені до реагування на такі випадки.

 

 


42