Термін стажування: 2 місяца (180 годин ) .
The International Historical Biographical Institute фінансується за рахунок міжнародного гранту в еквіваленті EUR 1 200 000, наданого IHBI за фінансової підтримки ОАЕ, Італії, Болгарії, США, Ізраїлю та Китаю, а також залучення благодійних внесків.
Міжнародну програму підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників адаптовано відповідно до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. №800 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України №1133 від 27.12.2019.
Ви прослухаєте лекції та виступи відомих світових лідерів в сфері політики, бізнесу, науки, культури, освіти.
Забезпечується переклад або субтитрування, крім того наявна можливість дивитися в оригіналі англійською мовою з субтитрами.
Форма участі: дистанційна, в режимі відеозапису, що дозволяє переглядати виступи та лекції в зручний для себе час.
Реєстрація на Програму: до 4 листопада 2022 року.
Тривалість Програми: з 3 листопада по 30 грудня 2022 року.
Вручення Міжнародних Сертифікатів: 29-31 грудня 2022 року.
Ви отримаєте:
Сертифікат про проходження Міжнародної програми на 180 годин або 6 кредитів ECTS(з них 15 годин передбачено під питання інклюзивної освіти/0,5 кредиту ECTS), в якому зазначено отримання Вами Міжнародного освітнього гранту №EG/B/22/10/12 (пункт 10 ліцензійних умов) та загальні, ключові та професійні компетентності, набуті під час проходження програми, які вимагаються Міністерством освіти і науки України.
Присвоєння кваліфікацій Міжнародного Керівника Категорії Б в галузі Освіти чи Науки, згідно класифікації ЮНЕСКО та Міжнародного Вчителя/Викладача, що підтверджує високий рівень отриманої кваліфікації і визнається в 120 країнах світу, зокрема, Близького Сходу, Північної Африки, Китаї, Індії, Японії, Україні, США, країнах ЄС та Латинської Америки тощо.
Витрати педагогічних працівників для участі в програмі складають 1800 гривень реєстраційного внеску. Міжнародним освітнім грантом покривається решта вартості програми, в розмірі 3500 EUR.
Реєстрація: Ви зможете приєднатися до Програми до 4 листопада 2022 року через офіційну електронну пошту Інституту: education@whfpdubai.com
Посилання на Міжнародну програму
Для реєстрації необхідно виконати декілька простих кроків:
1. Надішліть наступну інформацію на наш офіційний e-mail: education@whfpdubai.com
Прізвище, Ім’я По-Батькові українською мовою в давальному відмінку та Ім’я і Прізвище англійською мовою, як в закордонному паспорті (для Міжнародного Сертифікату).
Дату Вашого народження
Своє місто і область
Місце роботи і Посаду
Свій e-mail і Cвій мобільний телефон
В темі Вашого листа обов’язково вкажіть – Реєстрація на міжнародну програму!
2. Після проведення Вашої реєстрації на програму Вам будуть виставлені платіжні реквізити для сплати реєстраційного внеску, а після підтвердження оплати, Ви отримаєте доступ до закритого каналу, де з початком програми будуть розміщуватися лекції та виступи наших спікерів.
Координатор в Україні Міжнародної програми підвищення кваліфікації керівників закладів освіти, педагогічних та науково-педагогічних працівників, доктор історичних наук, професор Недужко Юрій Вікторович моб. т. 066-84-97-595
— 963