Здобувачі факультету підготовки фахівців для органів досудового розслідування та факультету підготовки фахівців для підрозділів кримінальної поліції ДДУВС взяли участь у бінарних заняттях за участю експерта Консультативної місії Європейського Союзу Крістофера ЕЛЛІОТТА.
Заняття відбулися в межах вивчення дисциплін «Заходи забезпечення кримінального провадження» та «Кримінальний процес».
Крістофер ЕЛЛІОТТ поділився досвідом роботи в Ірландській поліції, розповів про модель процесуального інтерв’ю PEACE, розроблену у Великобританії наприкінці 1970-х років, та її роль у переході від обвинувальної моделі допиту до необвинувальної моделі інтерв’ю. Окрему увагу експерт приділив міжнародному досвіду проведення процесуальних дій та застосуванню заходів забезпечення кримінального провадження у справах про торгівлю людьми.
Професор кафедри кримінального процесу ДДУВС майор поліції Вікторія РОГАЛЬСЬКА висвітлила національний досвід впровадження методики процесуального інтерв’ю в діяльність органів досудового розслідування. Спільно з Наталією МОНИЧ, спеціалісткою КМЄС із питань реформи прокуратури, вона проаналізувала особливості застосування національного законодавства та європейських практик у розслідуванні фактів торгівлі людьми й проведенні допитів за методикою процесуального інтерв’ю.
У межах практичних занять курсанти розбирали реальні кейси, відпрацьовували проведення допиту за інноваційною методикою та аналізували особливості ведення процесуальних дій.
Крім того, Крістофер ЕЛЛІОТТ провів відкриту лекцію для здобувачів факультету підготовки фахівців для підрозділів кримінальної поліції ДДУВС на тему «Тематичне дослідження щодо електронних злочинів. Досвід Ірландії». Він розглянув питання розкриття електронних злочинів на прикладі європейської авіакомпанії, яка зазнала значних збитків унаслідок кібератак, та окреслив основні принципи й алгоритми розслідування таких правопорушень.
Захід став цінною можливістю для курсантів ознайомитися з міжнародними стандартами ведення кримінального процесу та отримати практичні навички, які стануть у пригоді в майбутній професійній діяльності.
— 94