Розвиток особистості та формування світогляду ліцеїстів: у Дніпровському ліцеї МВС ім. О. Гостіщева відбувся інтерактивний урок за творчістю Тичини

Ліцей МВС

Відкритий інтерактивний урок був організований на тему «Світоглядні принципи митця у поемі-симфонії Павла Тичини «Сковорода».

Участь у заході взяли керівники, викладачі та вихованці Дніпровського ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання імені Олександра Гостіщева Дніпровського державного університету внутрішніх справ.

«Сковорода – мандрівний філософ, який шукав гармонії з природою та Богом, став для Тичини символом незламного духу. Учні дізналися, як Сковорода відкинув світську славу заради внутрішньої свободи. І це надихнуло українського поета та митця Павла Тичину на створення цього твору. Такі уроки розширюють знання учнів про українську літературу, формують світогляд та розуміння культурної спадщини української нації», – зазначила вчитель української мови та літератури Дніпровського ліцею МВС ім. О. Гостіщева Оксана МАТУСЕВИЧ.

Під час уроку ліцеїсти познайомились із цікавими фактами з життя Павла Тичини та Григорія Сковороди, їхніми світоглядними принципами, поглядами на життя та факторами, що духовно об’єднували цих людей.

Ліцеїсти поринули у світ поезії Павла Тичини, опрацьовуючи уривки його поеми-симфонії «Сковорода». Особливий інтерес викликали рядки, які учні зачитували напам’ять, передаючи емоційний заряд класичної української літератури.

“Мені сподобався відкритий урок, на якому ми дізналися багато нового про життя, творчість та історію становлення світогляду цих митців. Опрацьовані у групах уривки поеми-симфонії вражали своєю мелодійністю, досконалістю та глибиною думок. Я вдячний адміністрації ліцею, вчителю та співробітникам бібліотеки за надану можливість глибше відчути внутрішній світ двох поетів-філософів”, – розповів про свої враження після уроку учень ліцею Андрій ХОЛОД.

“Відкритий урок мене здивував. Мені розкрилась філософія Григорія Сковороди, його ідеї про щастя, про внутрішній світ людини, підхід “Пізнай себе” виявилися мені близькими. Інформації на уроці було багато і вона була цікава. Дуже дякую за такий формат занять!”, – сказав ліцеїст Малік ШАХМІРОВ.

 

 


24