За такою назвою кафедра міжнародних відносин та туризму Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ спільно з Дніпропетровським обласним центром грузинської культури «Сакартвелло», Тбіліським національним університетом, Сухумським державним університетом, Державним університетом м. Кахеті та Батумським державним університетом провели міжнародний круглий стіл.
До роботи долучилися представники академічної спільноти України та Грузії, громадськості та дипломатичного корпусу, здобувачі вищої освіти. Учасники обговорили особливості міжкультурної комунікації та публічної дипломатії між двома дружніми державами. Президент Всеукраїнської асоціації грузинських громад України Міраб Габріадзе наголосив на важливості консолідації грузинської та української нації перед загрозами сучасного світу.
Директор ГО «Сакартвелло» Бежан Гваджаіа познайомив присутніх заходу з культурними набутками грузинської діаспори Дніпра.
Спікерка заходу – завідувачка кафедри міжнародних відносин та туризму Ірина Алєксєєнко спільно з проректоркою з міжнародних зв’язків Сухумського державного університету Індирою Дзганією домовилися про підписання угоди про співпрацю між університетами, окреслили вектори майбутньої українсько-грузинської співпраці у сфері міжкультурних комунікацій. Також обговорили питання щодо вдосконалення освітніх програм за напрямом «Міжнародні відносини» та визначили тематику майбутніх бінарних лекцій за участі викладачів кафедри міжнародних відносин та туризму ДДУВС та викладачів-міжнародників Сухумського державного університету.
У ході круглого столу були підведені підсумки конкурсу учнівських наукових проектів із міжнародної проблематики. Переможниця конкурсу – учениця Ліцею інформаційних технологій м. Дніпро Неллі Тарапата виступила з доповіддю-презентацією результатів наукового пошуку. Як відмітила завідувачка кафедри міжнародних відносин та туризму Ірина Алєксєєнко, риторика та домовленості, про які йшлося на міжнародному заході, дають підстави для прогнозів переходу співпраці з Сухумським державним університетом у практичну площину, а головне – відкривають можливості академічної мобільності для науково-педагогічних працівників закладу.
— 976