Інтерактивні технології продовжують впроваджувати у навчальний процес у Дніпропетровському державному університеті внутрішніх справ. Так, нещодавно курсанти 4 курсу Навчально-наукового інституту права та підготовки фахівців для підрозділів Національної поліції складали іспит із дисципліни «Адміністративна діяльність Національної поліції».
І не просто іспит: майбутнім правоохоронцям запропонували перевірити свої знання під час спеціально змодельованих ситуацій. Оцінював рівень підготовки курсантів старший викладач кафедри адміністративного права, процесу та адміністративної діяльності Микола Репан.
На базі інтерактивної класної кімнати були відпрацьовані типові ситуації з практики поліцейського. Тренінговий центр використовувався як приміщення торгівельного закладу, кафе, підприємства побутового обслуговування, а також приватної оселі.
Під час моделювання ситуацій, максимально наближених до реальної правоохоронної діяльності, курсанти мали безпосередньо на «місці подій» проаналізувати обставини та відповідну ситуацію, а також скласти процесуальні документи.
Зокрема у рамках складання іспиту курсанти продемонстрували знання у галузі адміністративного законодавства, правила адміністративно-правової кваліфікації правопорушень, навички застосування поліцейських заходів, складання процесуальних документів, тактичні вміння припинення правопорушень тощо.
«Упродовж семестру ми систематично моделювали різні ситуації у сфері адміністративної діяльності поліцейського, складали процесуальні документи та навіть розглядали справу на змодельованому судовому засіданні. До того ж, досить часто у практичних заняттях брали участь запрошені практики: вони як більш досвідчені виконували роль зловмисників, тоді як ми відпрацьовували алгоритм дій правоохоронця у тій чи іншій ситуації. Саме тому іспит особисто для мене виявився взагалі нескладним, адже все це ми неодноразово опрацьовували», – зазначає курсантка 4 курсу Яна Марищенко.
— 597