Серед основних завдань Автошколи – не лише фізична доступність освіти та навичок, але й доступність інформації про навчання та можливості. Так, нещодавно послуги Автошколи для осіб з інвалідністю на базі ДДУВС з’явилися у інтерактивному проєкті соціальної спрямованості – чат-боті.
Бот містить найчастіші питання, які можуть виникати у людей, що потребують соціальної підтримки: програма штучного інтелекту може надати допомогу ВПО, роз’яснити алгоритми протезування, питання військового права, актуальні питання евакуації з небезпечних регіонів, підтримка психологів тощо.
Тепер у чат-боті напрям «Автошкола для осіб з інвалідністю» також виділено у окремий підрозділ у меню: підрозділ містить загальну інформацію та пряме посилання на детальну інформацію на сайті ДДУВС.
Чат-бот соціальної допомоги працює по принципу «користувач – органи соцзахисту» для зворотнього зв’язку.
Проєкт реалізовано за співпраці команди закладу КЗ «Центр здійснення соціальних виплат» Дніпропетровської обласної ради з Дніпропетровською обласною радою та ОВА.
За словами ініціаторів проєкту, ресурсу, який би здійснював комунікацію з користувачами у цифровому полі, до сих пір не було (мається на увазі повністю автоматизований процес, який розроблений, аби бути максимально ближчими до людей, що потребують допомоги від держави). Головні переваги чат-боту – люди можуть отримати інформацію швидко та 24/7.
Тепер користувачі додатково зможуть дізнатися всю інформацію про діяльність Автошколи та подати документи на навчання не виходячи з дому – через смартфон або комп’ютер.
— 258