Захід організовано в межах підписаного Меморандуму про співпрацю.
Метою візиту до Стокгольму стала презентація шведським колегам напрацювання з розробки міждисциплінарного курсу «Безпека громади в умовах воєнного стану, розробленого проєктною групою ДДУВС, обмін досвідом та кращими практиками у сфері безпеки громади між поліцейськими і освітянами з України та Швеції.
Цінним був обмін досвідом із фахівцями Університету Седерторн, які представили модель поліцейської освіти Швеції, орієнтовану на практику, критичне мислення, етику та роботу в мультикультурному середовищі. Важливою складовою стала також зустріч із представниками Національної поліції Швеції, які продемонстрували системний підхід до деескалації конфліктів шляхом створення поліції діалогу, яка працює з громадою в напрямі превенції правопорушень.
До складу делегації увійшли завідувачка відділення міжнародного співробітництва ДДУВС Тетяна Чумаченко, завідувачка Науково-дослідної лабораторії превентивної діяльності та соціологічних досліджень ДДУВС, кандидатка юридичних наук, доцентка, майорка поліції Ірина Дрок, викладачка кафедри адміністративного права і процесу, старша лейтенантка поліції Крістіна Дерев’янко та тимчасово виконуюча обов’язки завідувача кафедри психології, соціології та педагогіки факультету підготовки фахівців для підрозділів кримінальної поліції НПУ, кандидатка соціологічних наук, доцентка Наталія Комих. Навчання проходило у тристоронньому форматі: участь брали представники освітніх закладів, Національної поліції Швеції та Міністерства юстиції. Особливу увагу було приділено Скандинавській моделі діалогової поліції, підготовці до дій у кризових ситуаціях, гендерно чутливому підходу та взаємодії поліції з громадами.
Крім того, представники ДДУВС ознайомилися з підходами до поліцейської освіти, сучасними методологіями створення освітніх програм, викликами та можливостями роботи з ветеранами в контексті безпеки громади, а також кращими практиками у сфері громадської безпеки.
Шведські партнери високо оцінили внесок українських колег у розвиток безпекової освіти та надали рекомендації щодо впровадження європейських практик у підготовку поліцейських. Отримані знання стануть основою для оновлення змісту освітніх програм у ДДУВС.
— 72