«Запобігання та протидія домашньому насильству, зокрема в умовах воєнного стану»: розпочато триденний тренінг

Новини університету

Захід присвячено відпрацюванню питань виявлення та протидії домашньому насильству поліцейськими офіцерами громад, працівниками Служби освітньої безпеки та працівниками патрульної поліції.

Тренінг організовано та проведено Дніпровським державним університетом внутрішніх справ за сприяння Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в Україні та фінансової підтримки Уряду Данії.

Захід відкрили: ректор ДДУВС, полковник поліції Олександр Моргунов; помічниця ректора ДДУВС з гендерних питань, докторка юридичних наук, професорка, Заслужена юристка України Лариса Наливайко та спеціалістка з громадської безпеки Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй в Україні (ПРООН) Світлана Рижкова.

Основною метою заходу стало зміцнення системи координації, взаємодії представників/-ць правоохоронних органів і захисту осіб, які пережили домашнє насильство, а також налагодження механізму допомоги постраждалим, зокрема в умовах воєнного стану. Цільова аудиторія — співробітники Національної поліції з Сумської та Херсонської областей. Участь взяли представники служби ювенальної превенції, офіцери Служби освітньої безпеки, поліцейські офіцери громад, дільничні офіцери поліції, патрульні поліцейські, та поліцейські сектору протидії домашньому насильству.

Тренерами заходу виступили представники/-ці ДДУВС: доцентка кафедри кримінального процесу, кандидатка юридичних наук, доцентка, фахівчиня з питань протидії домашнього насильства майорка поліції Аліна Гаркуша та старший викладач кафедри адміністративного права і процесу, фахівець з питань протидії домашнього насильства Микола Репан.

Тренінг проходив у форматі сесійної роботи, з акцентом на ключових аспектах національного законодавства щодо запобігання гендерно зумовленому та домашньому насильству. Розглядалися базові підходи до надання допомоги постраждалим, механізми застосування обмежувальних заходів, алгоритми міжвідомчої взаємодії поліції, прокуратури та суду при виявленні фактів насильства, а також державні програми роботи з кривдниками і методи організації корекційного впливу. Практична частина включала інтерактивні вправи, аналіз кейсів, рефлексивні сесії та групову роботу.

 

 


151