«Запобігання та протидія домашньому насильству в умовах воєнного стану»: старт триденного тренінгу спільно з ПРООН (UNDP Ukraine)

Новини університету

Захід присвячено відпрацюванню питань виявлення та протидії домашньому насильству поліцейськими офіцерами громад, працівниками Служби освітньої безпеки та працівниками патрульної поліції.

Тренінг організовано та проведено Дніпровським державним університетом внутрішніх справ за сприяння Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй в Україні та фінансової підтримки Уряду Данії.

Захід відкрили: перший проректор ДДУВС Ігор Магдаліна; помічник ректора ДДУВС з гендерних питань, доктор юридичних наук, професор, Заслужений юрист України Лариса Наливайко та спеціалістка з громадської безпеки Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй в Україні (ПРООН) Світлана Рижкова.

Ключовою метою заходу стало посилення координації та взаємодії між представниками правоохоронних органів для ефективного захисту осіб, які пережили домашнє насильство. Особливу увагу було приділено формуванню дієвого механізму підтримки постраждалих, з урахуванням викликів воєнного стану.

Цільовою аудиторією тренінгу стали працівники Національної поліції з Миколаївської області: офіцери ювенальної превенції, Служби освітньої безпеки, поліцейські офіцери громад, дільничні інспектори, патрульні та співробітники сектору протидії домашньому насильству.

Навчання проводили фахівці ДДУВС: доцентка кафедри кримінального процесу, кандидатка юридичних наук, майорка поліції Аліна Гаркуша та старший викладач кафедри адміністративного права і процесу, спеціаліст із питань протидії домашньому насильству Микола Репан.

Тренінг відбувся у форматі тематичних сесій, під час яких учасники ознайомилися з ключовими положеннями національного законодавства щодо запобігання гендерно зумовленому та домашньому насильству, механізмами допомоги постраждалим, обмежувальними заходами, алгоритмами взаємодії поліції, прокуратури та суду. Окремо розглядалися державні програми роботи з кривдниками й методи впровадження корекційного впливу.

Практична частина включала роботу в групах, розв’язання кейсів, інтерактивні завдання та рефлексійні сесії.

 

 


96