ЗАНЯТТЯ ЗА АЛГОРИТМАМИ «ПЕРШИЙ НА МІСЦІ ПОДІЇ»

SimS

23 листопада учасники проєктної групи проєкту «Симуляційна медицина та сценарне навчання для невідкладної допомоги», номер проєкту: 101082077-SimS-ERASMUS-EDU-2022-CBHE провели тренінг з відпрацювання практичних навичок надання невідкладної домедичної допомоги за алгоритмами «Перший на місці події», включаючи спільну роботу з лікарями, які прибувають на місце, де працівники поліції вже надають допомогу постраждалим. Було зазначено про важливість передання інформації щодо стану постраждалого та дій з надання допомоги, координації подальших спільних дій з одночасним впровадженням моделей SBL. Станіслава Миронюк, доцент кафедри тактико-спеціальної підготовки факультету підготовки фахівців для підрозділів превентивної діяльності продемонструвала, як саме повинні діяти працівники поліції під час надання невідкладної допомоги в ситуації «Першій на місці події».

Під час тренінгу крім розгляду питань щодо вдосконалення невідкладної допомоги шляхом оптимізації навчання людей у категорії «Перший на місці події» та покращення наступності в діях на догоспітальному етапі, відповідно до міжнародних стандартів, відбулося обговорення необхідності впровадження сучасних підходів у підготовку поліцейських та включення до сценаріїв практики психологічної підтримки в надзвичайних ситуаціях.

З огляду на це, до тренінгу були включені заняття з психологічного втручання в конкретних випадках і психологічного управління у критичних і спеціальних ситуаціях. Це пов’язано з тим, що люди, які опиняються в екстремальних обставинах, зазвичай працюють в таких умовах ефективно, але вони також вразливі до психологічних викликів, які виникають у них під час виконання завдань в критичних ситуаціях. Тому ці заняття є надзвичайно корисними для тренування представників правоохоронних органів: вони вчаться, як вести себе у конкретних ситуаціях, пов’язаних з нападами тривоги, дестабілізованими психологічними станами, а також як повідомляти про погані новини. Зазначено, що також важливим є вміння контролювати власні емоції.

 


46