Студенти 2 курсу ННІ права та інноваційної освіти Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ взяли участь в інтерактивному занятті з дисципліни «Основи психодіагностики». Історію явища вивчали незвичним способом – за допомогою метафори. Подробиці – далі.
До інтерактивного заняття долучилися студенти, які навчаються за спеціальністю «Психологія».
Опрацьований матеріал майбутні психологи мали змогу відтворити за допомогою метафоричних асоціативних карт «Ріка» та «Дороги». Так, студенти презентували ключові етапи розвитку явища психодіагностики, створили метафоричні колажі, «лінії життя», разом зі «злетами» та «падіннями».
Як зазначає доцентка кафедри психології та педагогіки Тетяна Бородулькіна, метафора відіграє важливу роль у розвитку наукового психологічного знання та практики.
«У процесі підготовки майбутніх психологів такий підхід є доцільним навіть при вивченні суто теоретичних тем. Як створення метафори, так і її інтерпретація сприяють актуалізації наявних психологічних знань, творчого потенціалу, процесів мислення та розуміння», – розповідає викладачка.
— 399