Курсанти ДДУВС вивчатимуть вибухонебезпечні предмети на нових макетах

Новини університету

Представники американської програми імені Х’юберта Хамфрі за ініціативи Консультативної місії Європейського Союзу передали Дніпропетровському державному університету внутрішніх справ макети вибухонебезпечних предметів. За їх допомогою майбутні поліцейські вивчатимуть профільні дисципліни, зокрема будуть вдосконалювати рівень підготовки у сфері вибухотехніки.

Міжнародне співробітництво – важлива частина діяльності Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. Особливо актуальним воно стає зараз, під час повномасштабного вторгнення рф. Представники програми імені Х’юберта Хамфрі з Інституту міжнародної освіти США та за ініціативи Консультативної місії Євросоюзу передали ДДУВС макети вибухових пристроїв. Презентував їх Антон Шевченко – координатор програми імені Х’юберта Хамфрі Інституту міжнародної освіти США в Україні.

Навчальні міни та гранати будуть використовуватися для облаштування тренінгових центрів та навчальних полігонів ДДУВС. У подальшому їх використовуватимуть для практичного навчання курсантів, зокрема для вдосконалення базових навичок у сфері вибухотехніки.

«Я вдячний закордонним партнерам за надання університету макетів вибухових пристроїв. Це дійсно важливо для наших курсантів, адже використання цих макетів дозволить їм вдосконалити навички з ідентифікації таких пристроїв та підвищити свою обізнаність у сфері вибухотехніки. Тому ще раз дякую за підтримку: завдяки цьому ми маємо змогу вдосконалювати системний підхід до організації навчального процесу для курсантів, зокрема в умовах воєнного стану», – зазначив ректор Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ полковник поліції Андрій Фоменко.

Працівники університету оглянули макети вибухових пристроїв та поспілкувалися з представниками міжнародних організацій.

У рамках зустрічі було акцентовано увагу на важливості підтримки України у боротьбі за незалежність та територіальну цілісність. Окрім цього, учасники обговорили конкретні напрями співпраці у контексті підготовки майбутніх правоохоронців.

 

 


408