«Публічна дипломатія»: дискусія з елементами навчального інтерактивного квесту

Новини університету

Кафедра міжнародних відносин та соціально-гуманітарних дисциплін ННІ права та інноваційної освіти провела місячник «Публічної дипломатії».

Студенти-міжнародники взяли участь у зустрічах з профільними фахівцями та відомими особистостями, які володіють міжнародним досвідом.

Студенти ДДУВС в онлайн-режимі зустрілися з комунікаційним радником Міністра закордонних справ України Георгієм Тихим та журналісткою, аналітиком та головою відділу Східної Європи «Голосу Америки» Мирославою Гонгадзе.

В ході зустрічей піднімалися проблеми української дипломатії під час війни та можливості представників громадянського суспільства впливати на формування іміджу держави. Стратегії публічної дипломатії здобувачами вищої освіти обговорювалися на заняттях із фахових дисциплін.

Підсумком місячника «Публічної дипломатії» стала дискусія з елементами навчального інтерактивного квесту. Студенти розв’язували кейси з дипломатичного протоколу та обговорювали проблеми комунікації і просування позитивного іміджу України.

Студентка ДДУВС Анастасія Гордієнко, стипендіатка міжнародної програми Erаsmus+ поділилася досвідом застосування інструментів публічної дипломатії серед іноземних студентів, зауваживши, що через організацію національних вечірок та міжкультурне спілкування їй вдалося зламати певні стереотипи та упереджену думку щодо України. В результаті частина її друзів відвідали Україну як туристи та поширюють свої позитивні враження.

Студентка Таїсія Вовк, спираючись на власний досвід спілкування з європейцями зауважила, на переважанні в їх сприйнятті міжнародних політичних подій зорової пам’яті та емоційної складової. На її думку доцільним буде виступити з проєктами візуалізації проблем та наслідків війни через організацію галерей та фотовиставок. Здобувачки Катерина Бойко та Владислава Перепелиця, що будуть навчатися у другому семестрі за програмою Erаsmus+ в Румунії, поділилися своїми планами щодо просування позитивного іміджу України через освіту.

 

 


205