Нарада пройшла в Управлінні стратегічних розслідувань у Дніпропетровській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України. Участь у заході взяли завідувач кафедри кримінального процесу та стратегічних розслідувань Дмитро Санакоєв та старший викладач кафедри Олександр Неклеса.
Нараду проведено у межах співпраці Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ та Управління стратегічних розслідувань у Дніпропетровській області ДСР Національної поліції з питань набуття та вдосконалення практичних вмінь та навичок роботи за фахом, адаптації здобувачів вищої освіти напрямку підготовки «стратегічні розслідування» до практичної діяльності в умовах воєнного стану, а також узгодження окремих питань, пов’язаних із організацією та проходженням практичної підготовки.
З викладачами ДДУВС зустрілися начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення Данило Приходько, начальник відділу моніторингу та координації Антон Макашов та начальник відділу забезпечення діяльності Ірина Твердоступ.
Під час наради додатково окреслено пріоритетні напрямки роботи підрозділу, зумовлені умовами воєнного стану, визначено питання, що підлягають додатковому опрацюванню під час проведення практичних занять за профілем до початку практичної підготовки, акцентовано на формуванні окремих вмінь та навичок майбутніх оперативників підрозділів стратегічних розслідувань за напрямками роботи відділів, зокрема, з протидії діяльності осіб, що перебувають у статусі підвищеного злочинного впливу, діяльності організованих груп та злочинних організацій у сфері незаконного обігу зброї, виявленню та припиненню діяльності, пов’язаної із незаконним перетином державного кордону, припиненням злочинної діяльності в органах державної влади та управління, місцевого самоврядування, пов’язаної із розкраданням бюджетних коштів тощо.
Постійна співпраця зі стейкхолдерами-роботодавцями, надання практичної допомоги територіальним підрозділам, координація освітнього процесу здобувачів вищої освіти сприяють закріпленню набутих теоретичних знань, відпрацюванню практичних навичок у межах визначених професійних компетентностей, зміцненню мотивації до подальшої професійної діяльності.
— 355