Завідувач кафедри кримінального процесу та стратегічних розслідувань ННІ права та підготовки фахівців для підрозділів Національної поліції Дмитро Санакоєв взяв участь у тренінгу з протидії злочинам, що пов’язані з вогнепальною зброєю (Firearms Crime).
Захід організовано Агентством Європейського Союзу з підготовки співробітників правоохоронних органів (CEPOL). Серед учасників – посадовці правоохоронних органів, які обіймають керівні посади, керують політикою та операціями в галузі вогнепальної зброї на національному рівні, зокрема у різних країнах ЄС.
Під час участі у контактному навчанні на базі штаб-квартири CEPOL Дмитро Санакоєв ознайомив учасників із поточною ситуацією в Україні, яка склалася внаслідок збройної агресії російської федерації та у зв’язку із введенням воєнного стану в Україні. Науковець презентував електронний навчально-наочний посібник «Екіпірування та озброєння збройних сил російської федерації та інших сил збройної агресії проти України», який було підготовлено спільно з фахівцями підрозділів кримінального аналізу Національної поліції України, Головного Слідчого Управління Національної поліції України та Департаменту оперативно-розшукової діяльності Держприкордонслужби України за результатами OSINT дослідження.
Під час заходу обговорювались такі теми: правові аспекти регулювання обігу вогнепальної зброї в країнах Європейського Союзу; законодавство ЄС про вогнепальну зброю; особливості криміналістичних досліджень із використанням автоматичних систем балістичної ідентифікації та інші дотичні питання.
Важливим складником тренінгового циклу стали практичні завдання за типовими ситуаціями виявлення та документування фактів незаконного обігу зброї, вчинених транснаціональною організованою злочинною групою.
Як зазначив Дмитро Санакоєв, участь у заході надала можливість не тільки отримати нові знання, удосконалити практичні навички, але й поспілкуватися з експертами та фахівцями практично всієї Європи, встановити контакти з колегами. Особлива перспектива – впровадження результатів тренінгового циклу в освітній та науковий процес.
— 311